Garantie
Politica pentru garantia produselor HIDRAINSTAL
Site-ul HIDRAINSTAL este denumirea online pentru CRUX COMMERCIAL SRL, care detine dreptul proprietate asupra tuturor paginilor ce se gasesc pe acest site.
Garantia pentru toate produsele comercializate se solutioneaza la sediul HIDRAINSTAL (CRUX COMMERCIAL SRL), Strada Caporal Musat, Nr. 22A, Cod Postal: 077190, Oras Voluntari, Judet Ilfov.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator/importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de CRUX COMMERCIAL SRL.
Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului, ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 – 90 zile. Clientul trebuie sa isi dea acordul in scris, fara echivoc, in termen de 48h de la comunicarea costului de reparatie.
Responsabilitatea vanzatorului
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- depanarea/reparatia produsului.
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului.
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare/egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model.
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de cumparator sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare.
- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare.
- prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva (nerespectarea indicatiilor de utilizare furnizate de producator), praf sau nisip in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi.
- prezinta urme utilizare in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc.).
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si /sau modificat de personal neautorizat.
- componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate.
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale.
- pierderea certificatului de garantie, facturii sau chitantei, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N – „serial number”, eticheta, etc.) pot duce la pierderea garantiei;
- lipsa, deteriorarea sau schimbarea sigiliilor.
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse/expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului/importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de CRUX COMMERCIAL SRL care insoteste factura sau este transmis online, prin intermediul e-mail, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Strada Caporal Musat, Nr. 22A, Cod Postal: 077190, Oras Voluntari, Judet Ilfov.
Puteti optata pentru preluarea coletului de la adresa dumneavoastra de catre o firma de curierat, costul transportului fiind suportat de CRUX COMMERCIAL SRL. Dupa ce coletul/produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie/aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina CRUX COMMERCIAL SRL; expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de service dupa verificare.
ATENTIE!
Produsele se trimit in service doar daca ati contact reprezentanti CRUX COMMERCIAL SRL si ati completat FROMULARUL DE SERVICE oferit prin e-mail.
Garantia produselor nu este transmisibila. CRUX COMMERCIAL SRL are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.
Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.